Loading...

E-ordre

Hjem>Tjenester>E-ordre
E-ordre 2017-03-27T10:33:47+00:00

Samle hele ordreflyten din i en kanal

Tradisjonelle EDI-løsninger for e-ordre (eller innkjøp) innebærer ofte en tid- og kostnadskrevende kobling for hver forretningspartner. Derfor benyttes denne typen av løsninger kun mellom bedrifter som håndterer store ordrevolumer. Mindre ordretransaksjoner håndteres manuelt via e-post, telefon eller faks.

Pageros e-ordreløsninger krever kun en tilkobling – til Pagero Online. Der kan du enkelt og på egen hånd legge til nye forretningspartnere å kommunisere med i nettverket ditt. Det kreves ingen manuell innblanding fra Pageros side og det koster ingenting ekstra. Da kan du konsentrere deg om virksomheten deres. Vi tar hånd om teknologien og ser til at kommunikasjonen med forretningspartnerne dine fungerer som den skal.

Det spiller ingen rolle hvor store eller små ordretransaksjoner forretningsforbindelsene dine håndterer, alle kan kommunisere via Pagero Online. Derfor kan du legge til alle dine store forretningspartnere og også de mindre – og dermed samle hele ordreflyten din i en og samme kanal!

Jeg ønsker å bli kontaktet

Du trenger ikke å tenke på ordreformat

Det er ingen selvfølge at din forretningspartner kan håndtere nettopp det filformatet du bruker. Med tradisjonelle EDI-løsninger må avklaringen av formattype løses manuelt for hver eneste kunde – hvilket innebærer kostnader.

Med Pagero trenger du ikke å tenke på noe annet filformat enn ditt eget. Alle ordremeldinger som sendes via Pagero Online konverteres automatisk til det formatet mottakeren bruker. Denne tjenesten inngår som standard for alle våre kunder. Du kan dermed sende og ta imot dine e-ordremeldinger i det formatet du bruker, og dine forretningspartnere sender og tar imot de formatene de selv bruker. Pagero Online tar seg av resten.

Vi har støtte for de vanligste formatstandardene for ordre, og formatbiblioteket vårt utvides hele tiden. Hvert nytt format blir automatisk gjort tilgjengelig for alle våre kunder, uten ekstra kostnad.

Vi tilpasser våre tjenester etter dine behov

Alle våre kunder kommuniserer via en og samme plattform, Pagero Online. For å imøtekomme bedrifters skiftende forutsetninger har vi kommet frem til ulike måter å kommunisere på, avhengig av f.eks. ordrevolum og behov av automatisering. Dessuten tilbyr vi ett antall tilleggstjenester som lett kan legges til for å tilpasse tjenesten etter den enkelte bedriftens behov.

Du øker kontrollen over transaksjonene dine

Med Pagero e-ordre øker du kontrollen over meldingsflyten. Ved hjelp av utstedt kvitteringsbekreftelse kan du være sikker på at meldingen har nådd frem til mottaker. Har du sendt en ordre kan du få et ordresvar og en leveringsbekreftelse tilbake om du ønsker. Alle relaterte meldinger er dessuten sammenknyttet, hvilket kan være nyttig om man i etterhånd vil kunne spore opp hva som har hendt med en spesifikk ordre.

Dine ordrer er i trygge hender hos oss!

Pagero Online holder et meget høyt sikkerhetsnivå og det er like trygt å sende ordremeldinger via Pagero Online som å gjøre betalinger via internettbanken din. Vi garanterer at dine ordremeldinger kommer frem til mottakeren innen en viss tid, og du får en automatisk bekreftelsemelding når meldingen har nådd mottakeren. Dessuten har du gratis tilgang til Pagero Service & Support Center hvis du har noen spørsmål om dine ordremeldinger.

Jeg ønsker å bli kontaktet