Digitale innkjøp

Digitaliser og automatiser din purchase-to-pay-prosess med Pageros tjenester for digitale innkjøp.

Digitaliser bedriftens innkjøpsprosess

Pageros tjenester for digitale innkjøp optimaliserer din purchase-to-pay-prosess og integreres sømløst med dine eksisterende systemer. Ved hjelp av bare én tilkobling til Pageros nettverk kan du effektivisere og automatisere bedriftens leverandørkommunikasjon, samtidig som du får kontroll over bedriftens kostnader.

E-ordre

Effektivisert distribusjon og mottak av kataloger, ordrer, leveringsinformasjon og fakturaer.

Leverandørportal

Kommuniser digitalt med alle leverandørene dine uavhengig av hvor digitale de er.

Fordeler med Pageros digitale innkjøpstjenester

Digitalt

Digitaliser håndtering av ordrer, leveranser og fakturaer

Korrekt

Få bedre kontroll over hele purchase-to-pay-prosessen

Automatisk

Automatiser manuelle oppgaver, og reduser antall feil

Smidig

Tjenestene våre integreres sømløst i alle systemene dine

Tilleggstjenester for digitale innkjøp

Få kontroll over bedriftens kostnader med Pagero Analytics

Få tilgang til fullstendige og korrekte data på ett og samme sted.

  • Oversikt over kostnader i sanntid
  • Fakturainformasjon på linjenivå
  • Eksport av rapporter
Se demo

Leverandørportal

Alle leverandørene dine får tilgang til en kostnadsfri kommunikasjonsplattform.

  • Ordre til fakturering
  • Automatisk fakturavalidering
  • Ikke behov for leverandørintegrasjon

Ta det første skrittet mot en enklere innkjøpsprosess

Alt du trenger å vite om digitale innkjøp

Digitale innkjøpsløsninger bruker teknologi for anskaffelser og innkjøp av varer og tjenester ved å koble sammen kjøper og leverandører innen forskjellige bransjer og markeder. Men hvordan fungerer det egentlig? Vi forteller mer om det grunnleggende innen digitale innkjøp, slik at du får full oversikt over konseptet og hva du må tenke på før du kommer i gang.

Les mer

Flere tilleggstjenester

  • E-arkiv

    Digital lagring av forretningsdokumenter i samsvar med gjeldende lovkrav.

  • Automatisering av leverandørfakturaer

    Digitaliser og automatiser distribusjonen av kundefakturaer.

  • Transportation management

    Effektiviser logistikken med Pagero Transportation Management.

Leverandøraktivering

Aktivering av bedriftens leverandører er en viktig faktor for å få maksimalt utbytte av en digital innkjøpsprosess. Vi tilbyr en totalløsning for leverandøraktivering med et skreddersydd opplegg for din bedrifts strategier og mål.

En kobling – global rekkevidde

Utforsk hva din bedrift kan oppnå med digitale innkjøp og hvordan du kommer i gang.
  • Digitaliser innkjøpsprosessen din
  • Automatiser manuelle gjøremål i innkjøpsprosessen
  • Få alle leverandørene dine ombord

Kontakt oss

Vil du begynne å bruke tjenestene våre eller ønsker du mer informasjon? Fyll ut opplysningene dine nedenfor, så kontakter vi deg!