//Digitale innkjøp – optimaliser P2P-prosessen din
Digitale innkjøp – optimaliser P2P-prosessen din2019-04-29T10:31:12+02:00

Digitale innkjøp
Optimaliser P2P-prosessen din

Sømløs integrasjon med eksisterende systemer

Pageros tjeneste for digitale innkjøp hjelper deg med å optimalisere P2P-prosessen din ved hjelp av sømløs integrasjon med dine eksisterende systemer. Med løsningen vår kan du maksimere nytten av systemene dine for å effektivisere bedriften din. Ved hjelp av én kobling til Pagero kan du koble til, kommunisere og gjennomføre innkjøpene dine globalt. Vår skybaserte plattform konverterer og validerer automatisk meldingene dine til de formatene leverandørene dine foretrekker, noe som garanterer datakvalitet og maksimerer effektiviteten i hele virksomheten.

Et åpent nettverk for global rekkevidde

Nettverket vårt er designet for global interoperabilitet, uavhengig av forretningsnettverk og infrastruktur. Vi er koblet til en rekke nettverk, for eksempel PEPPOL, slik at du når alle leverandørene dine via vårt nettverk – i dag og i fremtiden.

Koble deg til på den måten som passer best for deg

Vi tilbyr flere forskjellige tilkoblingsmåter, slik at du enten kan integrere tjenestene våre i eksisterende systemer og infrastrukturer, bruke vår praktiske nettbaserte applikasjon (nettbutikk) eller integrere med en mobil enhet. Plattformen vår er designet for rask og enkel integrasjon, slik at du får full fleksibilitet.

Les mer om hvordan Pagero kan integreres med dine eksisterende systemer

KONTAKT OSS

E-arkiv for full sporbarhet

Pageros e-arkiv gir deg tilgang til innkjøpshistorikken din døgnet rundt, hele uken, slik at du får full sporbarhet for interne prosesser. En enkel søkefunksjon og ubegrensede lagringsmuligheter gir deg bedre oversikt og kontroll. Pageros fokus på å overholde lokale lover og regler innebærer at alle transaksjoner håndteres på en sikker måte, i tråd med lokale bestemmelser. Komplettere med Pageros rapporterings- og analysetjenester tofor å analysere innkjøpsmønstre, forbedre resultatene og ta bedre beslutninger.

Praktisk leverandøraktivering

Pageros erfarne aktiveringsteam kan hjelpe leverandørene dine med å komme i gang, slik at de sparer både tid og penger. Vårt flerspråklige team arbeider i flere tidssoner, og sørger for at leverandørene dine får tilgang til den informasjonen og støtten de trenger, døgnet rundt. Vi tilbyr forretningspartnerne dine forskjellige tilkoblingsmetoder, basert på deres tekniske forutsetninger. Uavhengig av hvordan forretningspartnerne dine velger å arbeide, sørger vi for at du kan håndtere alle dokumentene dine elektronisk via den samme kanalen.

Nå kan vi håndtere større elektroniske bestillinger og større volumer, samtidig som vi når flere leverandører, inkludert små bedrifter, noe som var svært viktig for oss.
PER CARLSSON, ØKONOMIANSVARLIG, SIGTUNA KOMMUNE
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler og tjenester fra tredjepart for å analysere trafikk i tråd med personvernerklæringen vår. Du kan endre innstillingene for informasjonskapsler, se instruksjonene i personvernerklæringen. OK