Pagero for offentlig sektor
Full oversikt over innkjøp og leverandører

Få kontroll over innkjøp, konsolider leverandører og reduser kostnadene

Pagero sine løsninger for offentlig sektor er utviklet for å oppfylle bransjens unike utfordringer og behov. Få full oversikt over virksomheten din med 100 % digital dokumentflyt. Konsolider innkjøp og leverandører, håndhev krav til innhold i e-dokumenter og oppfyll dine forretningspartneres krav til format og innhold. Alt med bare én tilkobling til Pagero.

Personalised supplier onboarding and migration within Public Sector - icon

Managed services – aktivering av leverandører

Usikker på hvor du skal starte? Pagero sitt aktiveringsteam gjennomfører en skreddersydd aktiveringsprosess og kobler raskt og enkelt til forretningspartnerne dine. Vårt erfarne og flerspråklige team arbeider i flere tidssoner og kan tilby personlig service og rask brukerstøtte til alle forretningspartnerne dine, slik at du kommer raskt i gang uten unødvendige problemer.

Én eneste prosess – som oppfyller alle krav

Uansett hvilke systemer og prosesser du bruker, eller hvilke systemer og hvilken kapasitet forretningspartnerne dine har, gir Pagero sitt åpne nettverk og applikasjoner deg muligheten til å oppfylle alle behovene dine ved hjelp av én løsning. Reduser syklustidene, reduser behovet for verktøy for å sikre datakvalitet og frigjør ressurser til verdiskapende aktiviteter ved å digitalisere og automatisere dokumentflyten. Uansett hvilken digital kapasitet forretningspartnerne dine har, og uansett hvilke regulatoriske eller bransjespesifikke krav som finnes, kan vi hjelpe deg med å få en helt digital og automatisert flyt med full innsikt og oversikt – i sanntid.

A single process that meets all requirements with Pagero - icon

Effektiviser prosessene med Pagero for offentlig sektor

Med Pagero kan vi enkelt nå alle leverandørene våre, selv små og mellomstore bedrifter. Vi kan håndtere større volumer, samtidig som vi når flere leverandører, noe som var svært viktig for oss.
Per Carlsson, økonomiansvarlig i Sigtuna kommune
Reduce overpayments and error-handling with Accurate Spend Management - icon

Reduser overbetalinger og feilhåndtering med Accurate Spend Management

Reduser antallet uønskede innkjøp ved å validere fakturaer mot kontrakt og påse at riktig leverandør er engasjert – og at prisen og artikkelinformasjonen stemmer – i sanntid. Med vår tjeneste Accurate Spend Management blir du varslet om avvik fra kontrakten når de inntreffer. Du kan også sette opp automatiserte forretningsregler for avvikshåndtering for kortere syklustider og redusert feilhåndtering. Kompletter med våre rapporterings- og analysetjenester for å aggregere data fra forskjellige selskaper eller systemer og vise dem i samme oversiktlige og brukervennlige visning for fordypet innsikt i sanntid.

Noen av kundene våre:

Våre tjenester

Oppnå alle dine bransjespesifikke behov med bare én tilkobling til Pagero sitt nettverk. Våre tjenester inkluderer:

  • Pagero nettverk: Vårt globale og åpne nettverk av selskaper
  • Datavalidering: Kontroll av innholdet i alle innkommende og utgående dokumenter
  • Databerikelse: Vår automatiserte berikelsestjeneste sikrer at alle felt oppfyller både juridiske krav og de interne kravene fra deg og forretningspartnerne dine
  • Compliance: Oppfyll juridiske krav og mønsterpraksis – uansett marked og bransje
  • Datainnsamling: Fang opp riktige data fra ikke-digitale dokumenter (papir og PDF) på topp- og linjenivå
  • PDF og utskriftsdistribusjon : Med våre tjenester for e-post og distribusjon av papirfakturaer kan du nå forretningspartnere som har begrenset digital kapasitet